Bestsellery
Woda Cisowianka 0,3l Classique (n/gaz) szkło
Woda Cisowianka 0,3l Classique (n/gaz) szkło
1,79 zł 1,46 zł
szt.
Woda Cisowianka 0,3l Perlage (gaz) szkło
Woda Cisowianka 0,3l Perlage (gaz) szkło
2,09 zł 1,70 zł
szt.
Łaciate mleko  0,5 L UHT 2%
Łaciate mleko 0,5 L UHT 2%
1,85 zł 1,76 zł
szt.
Papier xero A4/80g MAESTRO STANDARD PLUS
Papier xero A4/80g MAESTRO STANDARD PLUS
14,90 zł 12,11 zł
ryza
NAŁĘCZOWIANKA  niegazow.  1.5L
NAŁĘCZOWIANKA niegazow. 1.5L
1,89 zł 1,54 zł
szt.
Papier xero A4/80g POLJET
Papier xero A4/80g POLJET
16,70 zł 13,58 zł
ryza
24X DOLOMIA 0,5L
24X DOLOMIA 0,5L
37,44 zł 30,44 zł
szt.
Papier xero OPTITEXT A4 80 g
Papier xero OPTITEXT A4 80 g
13,90 zł 11,30 zł
ryza
Łaciate mleko UHT 1L 3,2%
Łaciate mleko UHT 1L 3,2%
2,95 zł 2,81 zł
szt.
Woda CISOWIANKA 0,5l n/gazowan
Woda CISOWIANKA 0,5l n/gazowan
1,19 zł 0,97 zł
szt.
Papier xero A4/80g POLSPEED
Papier xero A4/80g POLSPEED
15,10 zł 12,28 zł
ryza
Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@techpoint.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Połczyńska 93, 01-301 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@techpoint.pl lub drogą pocztową na adres ul. Połczyńska 93, 01-301 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Połczyńska 93, 01-301 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl